Forumsvar Lagt Inn

som svar til: Switch 2
Kristian S. Kammersten Deltaker

Jeg gleder meg til bedre ytelse. Har drøyd Xenoblade Chronicles 2 go 3 pga lav BPS og oppløsning.

Viser 1 innlegg (av totalt 1)