Forumsvar Lagt Inn
som svar til: Switch 2
Kristian S. Kammersten Deltaker 19/05/2025 klokken 22:39
Jeg gleder meg til bedre ytelse. Har drøyd Xenoblade Chronicles 2 go 3 pga lav BPS og oppløsning.
Viser 1 innlegg (av totalt 1)
Jeg gleder meg til bedre ytelse. Har drøyd Xenoblade Chronicles 2 go 3 pga lav BPS og oppløsning.
Logg inn