- Dette emnet har 1 svar, 2 deltakere, og ble sist oppdatert 1 år, 1 måned siden av
Kristian S. Kammersten.
Merket: Switch 2
Switch 2
Andreas Haldorsen Nøkkelmester 18/05/2025 klokken 17:33
Hva gleder dere, dere mest til når Switch 2 blir lansert? 😀
Kristian S. Kammersten Deltaker 19/05/2025 klokken 22:39
Jeg gleder meg til bedre ytelse. Har drøyd Xenoblade Chronicles 2 go 3 pga lav BPS og oppløsning.
Viser 2 innlegg - 1 til 2 (av totalt 2)
- Forumet ‘Spilldiskusjon’ er stengt for nye emner og svar.