Merket: 

Switch 2

Andreas Haldorsen Nøkkelmester

Hva gleder dere, dere mest til når Switch 2 blir lansert? 😀

Kristian S. Kammersten Deltaker

Jeg gleder meg til bedre ytelse. Har drøyd Xenoblade Chronicles 2 go 3 pga lav BPS og oppløsning.

Viser 2 innlegg - 1 til 2 (av totalt 2)
  • Forumet ‘Spilldiskusjon’ er stengt for nye emner og svar.