- Dette emnet har 0 svar, 1 deltaker, og ble sist oppdatert 4 måneder, 4 uker siden av
Andreas Haldorsen.
Det neste Zelda
Andreas Haldorsen Nøkkelmester 17/01/2026 klokken 15:20
Hvordan håper dere det neste «ordentlige» Zelda-spillet blir? (Altså ikke spin-off eller remake)
For min del håper jeg at det blir litt mindre fokus på åpen verden, og mer på ordentlige dungeons. Beklager, men ingen av beastene i BotW var spesielt interessante og shrinene ble etter hvert litt mye med tanke på at de visuelt sett er helt like.
Viser 1 innlegg (av totalt 1)
- Forumet ‘Spilldiskusjon’ er stengt for nye emner og svar.