Det neste Zelda

Andreas Haldorsen Nøkkelmester

Hvordan håper dere det neste «ordentlige» Zelda-spillet blir? (Altså ikke spin-off eller remake)

For min del håper jeg at det blir litt mindre fokus på åpen verden, og mer på ordentlige dungeons. Beklager, men ingen av beastene i BotW var spesielt interessante og shrinene ble etter hvert litt mye med tanke på at de visuelt sett er helt like.

Viser 1 innlegg (av totalt 1)
  • Forumet ‘Spilldiskusjon’ er stengt for nye emner og svar.